30/10/2019
L’horari d’obertura dels tres cementiris d'Abrera s’ampliarà el divendres 1 de novembre fins les 21 hores en previsió de l’augment d’afluència de visites per la festivitat de Tots Sants.
L’horari dels cementiris municipals (cementiri vell, cementiri nou i cementiri de Santa Maria de Vilalba) entre els mesos d’octubre i maig és de 8 del matí a les sis de la tarda. Durant el dia 1 de novembre, però, s'ampliarà per donar cobertura a l’augment d’afluència de visites per la celebració de la festivitat de Tots Sants.
Així, tots els veïns i veïnes d'Abrera que ho desitgin podran retre homenatge als seus difunts fins les 9 del vespre.
Homenatge al cementiri vell
L’Ajuntament d’Abrera participarà un any més en l’homenatge i ofrena floral que tindrà lloc al cementiri vell el divendres 1 de novembre, festivitat de Tots Sants, a les 12 del migdia en record dels veïns d’Olesa de Montserrat que van morir afusellats el 19 de febrer de 1939 en aquest recinte.