3/2/2020
Des de l’Ajuntment d’Abrera s’informa del procediment de reclamació que han de seguir aquelles persones que hagin patit alguna incidència elèctrica causada pel temporal Glòria. En primer lloc s'ha de reclamar a l’empresa subministradora la incidència que tenim, i per això es pot fer servir qualsevol de les següents vies:
Un cop fet aquest tràmit, l’empresa disposa de 30 dies per donar una resposta. En cas de no rebre-la, podem fer una reclamació a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor d’Abrera (OMIC). El servei, que és totalment gratuït, s’ofereix tots els dimecres en horari d’11.00h a 13.00h i de 16.30 h a 18.30 h al Departament de Promoció Econòmica d’Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal. Només cal demanar cita prèvia de forma presencial, enviant un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica@abrera.cat o trucant al 93 770 01 02 en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i els dimecres de 16.30 h a 19.00 h.