5/2/2020
La Gran Rua de Carnaval, que se celebrarà el proper dissabte 22 de febrer, comptarà amb el tradicional Concurs de Disfresses. Ja es poden formalitzar les inscripcions que restaran obertes fins al dimecres 19 de febrer en dues modalitats:
Les inscripcions són gratuïtes.
Categories del concurs
El concurs enguany inclou les següents categories:
Els/les participants en les modalitats individual/grup podran inscriure's en una de les tres categories. Les comparses s'inscriuran a la categoria 4a reservada per aquesta modalitat.
Premis
Enguany es compta amb diferents premis en les diferents categories que seran els següents:
Rua de Carnestoltes
El Parc de Can Morral serà el punt de trobada i d'inici de la Gran Rua de Carnaval, a partir de les 16 h, que s'organitza des de l'Ajuntament d'Abrera amb la col·laboració de la Comissió de Carnestoltes. S'indicarà als diferents grups i comparses la seva posició per tal d'establir un ordre. Uns dies abans, els i les participants rebran un llistat per correu electrònic.
Com cada any, la rua farà un recorregut pel poble amenitzada per una xaranga i batucada. Al fnal, a les 17.30 h a la plaça de Pau Casals hi haurà l'espectacle "un Xic de Rock" per a grans i petits, i l'entrega dels premis del concurs.
I per acabar, festa!!
Enguany, per primera vegada al municipi, després de la rua de Carnaval, es podrà gaudir d’una Festa de Carnaval per a tots els públics, amb música per a tots els gustos amb Big Tour i el DJ Jordi Bosquet. La festa tindrà lloc al Gimnàs Municipal (C. de Salvador Espriu, 1) de les 23 h a les 4 h.
La venda d'entrades es farà el dissabte 8 de febrer, de 10 h 20 h, al Casal de Joves (pl. del Rebato, 1). El preu de les entrades és la següent: Entrada general: 3 . Entrada amb descompte: 2 € (amb el Carnet del Casal de Joves i infants de 0 a 3 anys).