12/8/2020
El servei de recollida de voluminosos i trastos vells del municipi passarà a recollir els mobles vells que ja no en fan servei a la ciutadania abrerenca, el proper dijous 13 d'agost a primera hora del matí.
Amb motiu de l'emergència sanitària actual s’ha reforçat aquest servei i es duu a terme cada dijous. A primera hora del matí deixeu les andròmines davant de casa vostra (o al costat dels contenidors d'escombraries) sense obstaculitzar el pas i l’empresa encarregada de la seva gestió passarà a recollir-les. Podeu avisar enviant un mail a voluminosos@abrera.cat, explicant la tipologia i ubicació.
A l'estiu, també funciona la Deixalleria Municipal
Fora d’aquests dies sempre podeu portar les andròmines a la Deixalleria Municipal, ubicada al carrer de Sant Ermengol, 15, al Polígon Industrial Sant Ermengol, en el seu horari habitual: dissabtes i diumenges de 10 h a 14 h i de dimarts a divendres de 10 h a 14 h i de 17 h a 19 h, també durant els mesos d'estiu. En aquest equipament municipal es realitza una recollida selectiva de residus per la seva posterior valorització, tractament i recuperació i acull les fraccions de residus municipals per a les quals no hi ha un sistema de recollida domiciliària o uns contenidors específics al carrer.
Amb la reobertura de la Deixalleria Municipal d'Abrera a la ciutadania, després del període de confinament per la Covid-19, aquest servei municipal segueix estrictament una sèrie de mesures de precaució per la prevenció i contenció del coronavirus:
Llençar els residus fora dels llocs que l’Ajuntament ha previst per dipositar-los o fora dels dies que pertoca és considerat com una falta greu per l'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana i pot ser castigat amb multes de 300 a 600 €.
Des de l'Ajuntament volem fer una crida al civisme per tal d’evitar l'abocament d'andròmines i residus per mantenir un entorn net i agradable per a tothom, respectuós amb el medi ambient!
Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!