26/11/2020
Avui dijous 26 de novembre a les set de la tarda tindrà lloc el ple ordinari del mes de novembre de l’Ajuntament d’Abrera. Degut a la situació sanitària, el Ple Municipal de l’Ajuntament d’Abrera es realitzarà per videoconferència i com sempre es podrà seguir la retransmissió en directe a través de Ràdio Abrera al 107.9 de l’FM, a radioabrera.cat i a través de la nostra aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes.
L'ordre del dia de la sessió és el següent:
PART RESOLUTIVA
1.Aprovació de les actes de les sessions anteriors de data 24/09/2020 i 29/10/2020
2. Expedient 6991/2019. Aprovació Reglament Municipal del Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) de l’Ajuntament d’Abrera.
3. Expedient 6992/2019. Aprovació Reglament Municipal de Prestacions Econòmiques de Caràcter Social de l’Ajuntament d’Abrera.
4. Expedient 3064/2020. Revisió anual de la xifra de població a 01/01/2020.
5. Expedient 6044/2020. Delegació de competències en matèria de recollida selectiva de les fraccions d’envasos lleugers, paper, cartró i vidre al Consell Comarcal del Baix Llobregat.
6. Expedient 6045/2020. Declaració de Bé Cultural d’Interès Local (BCIL) del conjunt patrimonial de Sant Hilari d’Abrera.
7. Expedient 6046/2020. Declaració de Bé Cultural d’Interès Local (BCIL) del jaciment arqueològic de les Trinxeres de la Guerra Civil Espanyola del bosc de Sant Miquel d'Abrera.
8. Expedient 6150/2020. Aprovació del Pressupost General i de la Plantilla de personal per a l’exercici de 2021.
9. Expedient 6173/2020. Moció presentada per Abrera en Comú per declarar Abrera àrea de mercat d'habitgatge tens.
10. Expedient 6204/2020. Moció dels grups municipals per a l’aprovació definitiva del Pla Director Urbanístic d’infraestructures (PDUI) de la ròtula Martorell-Abrera i del Pla Director Urbanístic d’Activitat Econòmica (PDUAE) del Baix Llobregat Nord.
11. Expedient 6245/2020. Moció del Grup Municipal de CS de Abrera per a donar l'opció als pares de demanar la jornada contínua en els centres educatius d'Abrera.
12. Expedient 4360/2020. Aprovació del Compte General de l’exercici de 2019.
13. Expedient 4237/2020. Aprovació del Pla de sanejament financer.
14. Urgències.
ACTIVITAT DE CONTROL
15. Expedient 5908/2020. Donar compte al Ple de la relació de decrets i de la relació dels acords de les Juntes de Govern - de setembre i octubre 2020.
PRECS I PREGUNTES
16. Degut a la situació sanitària, el Ple es realitzarà per videoconferència i no a la Sala de Plens de la Casa Consistorial. La ciutadania podrà formular precs i preguntes al ple per correus electrònic a l'adreça secretaria2@abrera.cat fins a 24 hores abans de la celebració del ple.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!