7/12/2018
Divendres 7 de desembre
De quatre a vuit hi haurà Tarda de Jocs i a les cinc taller de hip-hop al Casal de Joves.
Dissabte 8 de desembre
De dos quarts de dotze a dos quarts d’una es farà un taller gratuït de mitjons de Nadal a l’establiment VistaÒptica, a l’Avinguda de la Generalitat 31.
Diumenge 9 de desembre
A partir de les cinc de la tarda, al Parc de Can Morral, tindrà lloc la inauguració de la nova Pista de Gel en el marc de la campanya “Per Nadal, il·lusiona’t a Abrera!.
De sis de la tarda a nou del vespre, al Pavelló Esportiu Municipal, es celebra el tradicional berenar-sopar de Nadal del Casal d’Avis amb ball i música en directe.
Dilluns 10 de gener
Al matí hi haurà nova sessió de pilates amb nadons al Centre Polivalent.
A la Biblioteca Josep Roca i Bros, a les cinc es farà el taller infantil “Fem el Rudolf i un punt de llibre” a càrrec d’Alean; i a les set es presentarà el llibre “La vida mágica de Celio” de l’abrerenc Juan José Sánchez Fernández.
Al Casal de Joves i dins el Nadal Jove d’Abrera, a la tarda hi haurà jocs de taula i taller de decoració nadalenca.
Dimarts 11 de desembre
A dos quarts de sis de la tarda la Biblioteca Josep Roca i Bros organitza un taller de Nadal per a adults sobre “Com embolicar regals” a càrrec d’Alean.
Al Casal de Joves i dins el Nadal Jove d’Abrera, a la tarda hi haurà taller de manga i còmic.
Dimecres 12 de desembre
A tres quats de cinc de la tarda, l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer organitza un taller de risoteràpia a l’Hotel d’Entitats, a càrrec de Lila Lorenzo.
Al Casal de Joves i dins el Nadal Jove d’Abrera a les sis es farà la xerrada “Un cop d’ull al consum” i hi haurà Tarda de consola.
A les vuit del vespre l’Associació Abrera contra la violència de gènere, Dones i Futur i Grup Ànfora organitzen un taller de cuina al Centre Polivalent.
Dijous 13 de desembre
A les sis hi haurà dansa en família al Centre Polivalent.
Al Casal de Joves i dins el Nadal Jove d’Abrera, a la tarda es farà el taller “Funk Dance” i taller de doblatge i podcast.
Divendres 14 de desembre
Al Casal de Joves de quatre a vuit hi haurà campionat de futbolí i taller de hip-hop.
Fins el 15 de desembre
Es podrà visitar al Mercat Municipal d’Abrera l’exposició itinerant “Desmuntem mites?” sobre la violència contra les dones.
Més informació
Podeu consultar totes les activitats programades a Abrera a L'Agenda A+, l'oci d'Abrera i més a tot el que es fa al municipi. També podeu estar informats a l'Agenda Web a www.ajuntamentabrera.cat i a través de les Xarxes Socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a Instagram @abrerainfo