17/3/2020
Necessiteu contactar amb l'Ajuntament d'Abrera? Preneu nota dels telèfons d'atenció a la ciutadania:
Accés urgent i excepcional a La Meva Salut i eConsulta
A causa de l’emergència sanitària provocada pel Coronavirus, la Direcció d'Atenció Primària Costa Ponent de l'Institut Català de la Salut recomana a la ciutadania que contacti de manera telemàtica amb els aplicatius La Meva Salut (LMS) i l’eConsulta. Així, es podrà evitar el col·lapse telefònic i s'atendran les consultes.
El 061 Salut Respon és el telèfon per atendre consultes específiques sobre el coronavirus. També s'ha habilitat l'App 061CatSalut Respon, una aplicació mòbil pública i gratuïta, adreçada tant a ciutadans com a professionals de la salut.
En el cas d’Abrera recordem que l’assistència sanitària està centralitzada al Centre d’Atenció Primària del nucli urbà, ja que els consultoris dels barris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba estan tancats com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus. Només s’atenen urgències, injectables i revisions d'infants amb vacunacions programades. La programació de visites està ajornada i les receptes es poden renovar telefònicament.
Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!
Atenció! Seguiu els canals de comunicació municipals per tenir la informació sobre la prevenció del coronavirus SARS-CoV-2:
web abrera.cat
xarxes socials Twitter @AbreraInforma i Instagram @abrerainfo.
Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM i radioabrera.cat.
També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.