27/6/2019
El proper divendres 28 i dissabte 29 de juny la Festa Major d'Abrera sonarà també al ritme dels i les més joves amb una nova edició i programació de la Festa Major Jove 2019 que, com a novetat, compta amb dos escenaris: l’habitual, el parc de Can Morral i enguany també el nou espai de l'escenari del pàrquing del carrer de Joan Miró (al costat de l'estació dels FGC) per obrir el ventall de propostes d'artistes adreçats al jovent del municipi. A continuació us avancem les activitats programades dins la Festa Major Jove 2019:
DIVENDRES 28 DE JUNY:
Com a novetat, el divendres de Festa Major hi haurà dos espais dedicats a la Festa Major Jove. Un d’ells és l’Escenari Can Morral (al Parc de Can Morral) i l’altre està situat al pàrquing del c. de Joan Miró (al barri de Can Morral, al costat de l’estació de FGC).
Aquest any apostem pels grups locals! No et pots perdre aquesta gran nit, on podràs gaudir de diferents estils musicals: punkrock, pop, música remember dels ’90 i música actual, entre d’altres. Pren nota!
23.55 h – 01.00 h: Stereofreak
01.00 h – 03.00 h: Yogur Griego
03.00 h – 05.00 h: Remember the Time (tercer aniversari del grup local)
23.55 h – 01.30 h: Espai destinat a diferents grups musicals i de diferents estils (concert acústic, reagge muffin i rap).
01.30 h – 03.00 h: Espai destinat a Garsasound, un espectacle relacionat amb la cultura jamaicana i la cultura hip-hop. Els gèneres musicals que hi apareixeran seran: Reagge, Ska, Dub, Hip Hop, Trap, R&B, etc.
03.00 h – 05.00 h: Espai destinat a diferents DJ’s amb l'espectacle dedicat a la música electrònica alternativa, amb diferents gèneres musicals com Drum&Bass, Tekno, Minimal, Trance, Psytrance, Electro, Electroswin, Hardtek, Raggatek, etc.
DISSABTE 29 DE JUNY:
23.55 h – 02.00 h: Començarem la nit amb els 4Them! una nova discomòbil i DJ's d'Abrera.
02.00 h – 05.00h: Acabem la nit amb l'espectacle del V aniversari de #Big Tour i amb moltes sorpreses!
DIUMENGE 30 DE JUNY:
Gran Festa de l'Escuma, a càrrec de #Big Friday. Continuarem la Festa Major d’Abrera de la millor manera possible, amb la Gran Festa de l’Escuma. Molta música, inflables i tones d’escuma! A partir de 12 anys.