19/12/2019
Abrera per Nadal es vesteix de llum i color per donar inici a les festes. Des de l’Ajuntament d'Abrera es vol convidar a participar i gaudir en família d'una gran diversitat d’activitats lúdiques, culturals i festives. Demà divendres 20 de desembre a les 16.30h h al parc de Can Morral es farà el Cagatió Solidari i a les 18.30h s'inaugurarà la Carpa Diverespai del Parc de Nadal. Mentre es realitzi l’activitat romandrà tallat el carrer d’Antonio Machado, aproximadament de 16.30h a 19.30h, i es permetrà l'accés als veïns i veïnes del carrer que hagin d'entrar als seus domicilis.
S'encentarà la jornada a les 16.30 h amb el Cagatió Solidari al parc de Can Morral amb animació infantil a càrrec del grup Ambauka i recollida d'aliments i productes d'higiene per al Banc d'Aliments. En cas de pluja l'activitat es traslladaria al gimnàs de l'Escola Ernest Lluch. Podeu consultar el cartell de l'activitat fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.
Inauguració de la Carpa Diversespai!
A les 18.30 h al Parc de Nadal s'inaugurarà la Carpa Diverespai. Recordem que el parc estarà obert al públic del dissabte 21 de desembre al dimarts 7 de gener en aquests horaris: matins d'11.00 a 14.00 h i tardes de 16.00 h a 20.30 h.
El 24 i 31 de desembre i 5 de gener, el parc només obert al matí. El 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener només tardes.
Pista de Gel d'Abrera
Paral·lelament recordem que la Pista de Gel d'Abrera, que per segon any consecutiu s'ha instal·lat al Parc de Can Morral, de 27m x 12 m, estarà oberta fins al dimarts 7 de gener. Fins al divendres 20 de desembre els horaris d'obertura són de dilluns a divendres de 17.00 h a 20.30 h i a partir del dissabte 21 de desembre i fins al dimarts 7 de gener, la Pista de Gel estarà oberta de dilluns a divendres d'11.00 h a les 14.00 h i de 16.00 h a 20.30 h. I els caps de setmana, d'11.30 h a 20.30 hores.
El 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener, la pista de gel només estarà oberta de 16.00 h a 20.30 h.
I el 24 i 31 de desembre i 5 de gener, només estarà oberta d’11.00 h a 14.00 h.
El preu de la Pista de Gel és de 2,5 € per 30 minuts (lloguer de patins inclòs). És obligatori portar guants, en cas de no portar-ne de casa, es poden comprar per 1,5 €. Els més petits i petites poden accedir a la Pista de Gel amb un acompanyant, que ha d’abonar 1,5 €, i s’ha de posar un calçat especial que proporcionarem a la pista.
Parc de Nadal
El Parc de Can Morral també acollirà aquest any un Parc de Nadal innovador, màgic i ple de sorpreses per a la infància de 0 a 12 anys i les seves famílies. Comptarem amb un espai lúdic en una carpa climatitzada de 600 metres quadrats, amb espectacles, tallers, ludoteca, animació infantil, inflables i llits elàstics.
El preu de l’activitat és d’1 € per dia i per persona. Els infants menors d’un any i mig estan exempts de pagar-ho. A més a més, hi podrem trobar un espai gastronòmic amb dolços i entrepans.