Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
Escut Ajuntament d'Abrera
  • Abrera, municipi feminista! Al març commemorarem el mes de la dona amb diferents propostes programades

IGUALTAT, FEMINISMES I LGTBIQ+

2/3/2020

Aquest mes de març es commemora el mes de la dona a Abrera amb diferents propostes programades

Des de l'Ajuntament d'Abrera s'ha organitzat un seguit d'activitats que s'estendran durant tot el mes de març per commemorar aquesta fita i aconseguir així reivindicar el paper de la dona en la societat i en tots els àmbits i que no quedi només en un dia reivindicatiu a l'any.

 

A continuació us detallem les activitats que s'han organitzat:

  • Dimecres 4 de març de 18 h a 20 h es realitzarà el Taller “Dona i Cos” a la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17). S’ha de portar faldilla llarga o pareo. Gratuït, 
  • Divendres 6 de març de 18 h a 19.30 h es farà l'Acte Institucional del Dia Internacional de les Dones a la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17). Gratuït.  
  • Dissabte 7 de març de 19 h a 21 h tindrà lloc la Primera Cursa Nocturna de la Dona d'Abrera, amb sortida i arriba a l'Escola Ernest Lluch (Accés c. d’Antonio Machado). Inscripcions obertes fent clic aquí.
  • Divendres 13 de març de 17 h a 17.45 h s'organitza el Conta Contes: 'La Caputxeta Vermella i la Rateta que escombrava l’escaleta diuen prou!' a la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17) Inscripcions: Biblioteca Josep Roca i Bros a partir de dilluns 2 de març. Gratuït. 
  • Divendres 13 de març de 22 h a 23 h tindrà lloc l'Abrera Riu - Especial dia de la Dona - Impro show!, a la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17) Preu: General 4,30 € i entrada reduïda 2,55 €.
  • Diumenge 15 de març d'11.30 h a 13 h es farà una Open Class de Defensa Personal Femenina al Parc de l'Estació a càrrec de l'instructor Gustavo Baco. Activitat dirigida a dones i noies a partir de 12 anys. En cas de pluja l’activitat es realitzarà al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1). Gratuït. 
  • Dimecres 18 de març de 18 h a 20 h al Casal d'Avis (rbla.del Torrentet, 8) s'ha organitzat el Taller de Reiki. Som energia. Gratuït. 
  • Dissabte 28 de març de 18 h a 19 h (1a. actuació) i de 20 h a 21 h (2a. actuació) Marala Binaural. Concerts a Cau d’Orella a l'Hotel d'Entitats (pl. de les Escoles Velles, 1) Entrada anticipada per ambdós concerts de 17 h a 18 h. Aforament limitat a 50 oients per concert. Preu: Entrada general 4,30 € i entrada reduïda 2,55 €.

 

Exposició, mostra i entrevista de Ràdio Abrera durant tot el mes!

  • Del divendres 6 al dimarts 31 de març es podrà visitar l'exposició “Pioneras, Trabajadoras y Mujeres“ que il·lustra el paper de les dones pioneres en la lluita per la igualtat en el món laboral. Es podrà visitar a la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17).
  • Inauguració i mostra de la Secció d’Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+. Com a nova temàtica catalogada a la Biblioteca Josep Roca i Bros (c. de Federico García Lorca, 17).
  • “L’Entrevista del Dia” de Ràdio Abrera durant tots els dilluns del mes de març a les 14 h estarà dedicada a les activitats programades amb motiu del Dia Internacional de les Dones i la campanya #T’hoEstasPerdent. Podràs sintonitzar aquests espais al 107.9FM del dial, www.radioabrera.cat i a l'APP de Ràdio Abrera per a sistemes Android i iOS, 

 


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...
Radio Abrera 107.9FM
0:00
0:00