12/6/2020
A causa de les mesures adoptades per la prevenció i contenció del coronavirus, des de l'Ajuntament d'Abrera es continua potenciant l'atenció telefònica i telemàtica als veïns i veïnes. A més, per les persones que necessiten assessorament de forma presencial per una urgència o per dificultat en la tramitació electrònica, a partir del dilluns 15 de juny s'habilitarà l'atenció amb cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, OAC (pl. Constitució, 1).
Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en l'horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat.
Igualment, des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica.
Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, s'ha confeccionat un manual amb tota la informació al que expliquem, pas a pas, com fer un registre a la seu electrònica de l'Ajuntament. En el manual expliquem, pas a pas, com fer un registre a la seu electrònica del nostre Ajuntament.
Per a la realització de les tramitacions telemàtiques és necessari tenir un certificat digital idCat Mòbil.
Si teniu qualsevol dubte, truqueu-nos si us plau al telèfon de l'Ajuntament d'Abrera, T. 93 770 03 25.
Gràcies per la vostra col·laboració! Evitar la propagació del coronavirus és responsabilitat de totes i tots.
Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!