11/1/2021
Amb el suport de la Brigada Municipal, treballadors de l'empresa de Serveis de manteniment dels parcs, jardins i espais verds d’Abrera, EULEN S.A., estan efectuant aquests treballs per tenir uns arbres sans en uns espais públics nets i segurs per les veïnes i veïns.
Realizarem una poda de brocada a les moreres en diversos parcs del municipi, amb els plataners, en general, durem a terme una poda de neteja i seguretat i es farà brocada en diversos punts, en general els que estan tocant les façanes dels edificis. I altres podes que durem a terme seran de lledoners, mèlies i pollancres.
Les tasques de poda o esporgada van començar el mes de desembre i ja s'han realitzat els treballs als carrers de Tramuntana i Antonio Machado, Cardoner, Pablo Picasso, Pompeu Fabra i Antoni Gaudí per evitar que els fruits madurs de les troanes caiguin al terra i provoquin molèsties als vianants.
També hem dut a terme també la poda als arbres dels carrers de Collbató, Olesa, Jaume I i Esparreguera al barri de Can Morral, la zona de l'avinguda de Lluís Companys, parcs del carrer Nou i del carrer Miraflors, al parc de Sant Ermengol, al passeig i el Parc de l'Estació i a l'Escola Francesc Platón i Sartí. I en aquests moments estem treballant a la mitjana central del Passeig de l'Estació.
El calendari d'actuacions previst per dur a terme el manteniment i poda de l'arbrat a tot el nostre espai públic és el següent:
Evitar molèsties
Els treballs de poda i cura dels arbres es realitzen principalment durant els mesos de tardor i hivern. Hi ha diversos tipus de poda. Amb aquests treballs realitzem un seguiment i diagnosi de tot l’arbrat del municipi, per poder valorar les diferents necessitats d’intervenció. Els treballs de poda i cura dels arbres finalitzaran a finals de febrer.
Des de l’Ajuntament d’Abrera demanem a les veïnes i veïns que disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!