6/7/2021
El dilluns 12 de juliol s’inicia el projecte de descripció, classificació i adequació de la documentació del fons històric municipal d'Abrera
Aquest projecte, que tindrà una durada de 5 mesos, està subvencionat per la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona i coordinat per l’Arxiu Històric Municipal d’Abrera. Amb aquestes tasques es tindran tots els documents històrics, que prèviament ja es van restaurar, inventariats i ordenats amb l’objectiu de garantir-ne l’accés i la preservació al llarg del temps.
Una vegada finalitzat aquest projecte, es prepararà el de digitalització dels documents considerats essencials per la memòria històrica local: els llibres d’actes de la corporació local i els padrons històrics. Aquesta digitalització serà possible gràcies a la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l’Arxiu Comarcal del Baix Llobregat. Us en mantindrem informats!
El patrimoni documental al servei de la ciutadania
El patrimoni documental abrerenc es troba al servei de la ciutadania a través de l'Arxiu Històric Municipal. Des de l'arxiu s'ofereixen els següents serveis:
Contacta
L'horari d’atenció a l'Arxiu Històric Municipal és de dilluns a divendres de 10.00 h a 12.00 h. Podeu demanar cita prèvia a través del telèfon de l’Ajuntament T. 93 770 03 25 o a través del nostre nostre correu electrònic arxiu@abrera.cat
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!