8/1/2018
Des de l’Ajuntament d’Abrera s'ha iniciat un nou procés de selecció per a la contractació laboral temporal de quatre oficials de segona administratius/ves. Aquestes ofertes formen part del primer Pla d’Ocupació Local de 2018. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper dilluns 15 de gener.
Les funcions a desenvolupar són, entre d’altres, realitzar tasques pròpies de recepció i atenció telefònica. Informar sobre tràmits i serveis. Arxivar documentació. Realitzar tasques d’informació a la població i treball de camp. Donar suport administratiu al servei on estigui destinat.
Es requereix estar en possessió d’ESO, Graduat Escolar o FP de primer grau i nivell suficiència de català C1.
Per poder apuntar-se a aquesta oferta és requisit imprescindible estar en situació d’atur i inscrit com a demandant en el Servei d’Ocupació de Catalunya.
Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30 a 19.00 hores). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals i fent clic aquí.
Trobareu tota la informació relacionada amb aquestes convocatòries a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública.