21/3/2018
L'Ajuntament d'Abrera inicia des d'avui un nou procés de selecció per a la contractació de dos/dues auxiliars administratius/ves i la constitució d'una borsa de treball per al consistori abrerenc amb caràcter interí. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el dimarts 3 d'abril.
Les funcions bàsiques a desenvolupar són, entre d’altres:
Titulació mínima requerida
Es requereix estar en possessió d’alguna de les titulacions següents: Estar en possessió d’ESO, Graduat Escolar o FP de primer grau o en condicions d’obtenir-lo en la data de termini de presentació d’instàncies. Les persones interessades també han de tenir el nivell C1 de català (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.
Presentació de sol·licituds
Les persones interessades en formar part de la convocatòria ja poden presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30 a 19.00 hores). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals i fent clic aquí. El termini de presentació de sol·licituds s’allargarà fins el dimarts 3 d’abril.
Les bases es poden consultar al taulell d’anuncis de l’Ajuntament, a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública de la pàgina web de l'Ajuntament i també a l’aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes de l’Ajuntament “Connecta’t a Abrera”.