1/2/2017
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) orienta i assessora de forma personalitzada a la població afectada per les clàusules d’interès mínim a les seves hipoteques, conegudes com a "clàusules sòl”, i facilita eines per a fer les oportunes reclamacions. D’altra banda, per tal d’oferir informació al respecte adreçada a tota la població que pugui estar afectada, des de l’Ajuntament d’Abrera s’han programat diverses iniciatives.
En aquest sentit a Ràdio Abrera, l’entrevista cada primer dijous del mes dediquem a parlar amb l’OMIC sobre temes de consum, la dedicarem aquest mes de febrer a parlar de les “clàusules sòl”. El tècnic de l’OMIC, Oriol Santamaria, explicarà entre d’altres qüestions què són les “clàusules sòl”, quines opcions tenen els afectats per reclamar als bancs, donarà detalls del procés extrajudicial obert pel Govern de l’Estat per fer aquestes reclamacions. L’entrevista es podrà sentir i descarregar a la secció “A la carta” tant de la nostra web com de la app, i també a l'enllaç que trobareu a baix d'aquesta pàgina.
Mentre que pel proper 1 de març s'ha programat una xerrada oberta a tota la població. Serà 18h a la Casa de Cultura d'Abrera i anirà a càrrec de Mònica Martínez, coordinadora d’UNAE Catalunya i assessora de l'OMIC d'Abrera. Recordem que l’OMIC és un servei gratuït que s’ofereix els dimarts al matí a l’edifici de l’Ajuntament d’Abrera. Només cal demanar cita prèvia trucant al 93 770 01 02.