30/4/2018
El proper dimecres dia 2 de maig es reprendrà a Abrera el servei de renovació del Document Nacional d’Identitat, i els veïns i veïnes del municipi interessats en reservar cita per renovar el seu document per caducitat, pèrdua o canvi de domicili, es poden adreçar ja a la recepció de l’Ajuntament d’Abrera, o trucar al telèfon 93 770 03 25. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de nou a dues i dimarts i dimecres de dos quarts de cinc a set de la tarda.
Amb l’objectiu de facilitar i apropar el servei, des de l’Ajuntament d’Abrera s'ha millorat el procés de reserves i s'ha canviat la ubicació, i a partir d’ara es realitzarà a la Casa de Cultura. Aquest nou espai compta amb més amplitud i té un millor accés pels veïns i veïnes d'Abrera. El servei es reprèn després d’uns mesos d’aturada per part del Cos Nacional de Policia i tindrà lloc a la planta baixa de la Casa de Cultura el dimecres 2 de maig de les 9 h a les 12.30 h.
Servei mensual de DNI mòbil
El servei s’oferirà de forma mensual, tot i que durant els mesos de juliol, agost i setembre, la Policia Nacional no oferirà el servei de DNI mòbil a Abrera. En cas d'urgència, per a l'obtenció o renovació del DNI, es pot sol licitar cita prèvia a la Policia Nacional per telèfon al 902 247 364 o bé per internet www.citapreviadnie.es. Podeu consultar tota la informació referent a procés de renovació del dni a Abrera així com la documentació que cal aportar al web ajuntamentabrera.cat. També podeu adreçar-vos directament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera.