10/5/2018
L’Ajuntament d’Abrera ha tret a concurs la llicència per la gestió del servei de bar de la Festa Major Jove i la Festa dels 80 que tindrà lloc del 28 de juny a l’1 de juliol. Es donarà prioritat a les entitats locals que s’hi poden presentar per gestionar totes dues barres, però també poden optar només a portar-ne una.
Les propostes s’han de presentar de forma individual, una proposta per a cada barra, al registre general de l’Ajuntament d’Abrera a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), en un sobre tancat, acompanyades d’una instància on constin les dades de l’entitat o persona jurídica interessada en horari d’atenció al públic, és a dir, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i dimarts i dimecres també a la tarda, de 16.30 a 19.00 hores.
I les propostes d’entitats o associacions degudament inscrites al Registre d’Entitats de l’Ajuntament d’Abrera han d’incloure la instància de presentació amb una llista aproximada de productes que s’oferiran i els preus, i la declaració responsable de compromís del compliment de la normativa laboral i higienicosanitària pel que fa al personal encarregat de la barra del bar i compromís de compliment de les obligacions previstes en les bases de la convocatòria, que es poden consultar al web ajuntamentabrera.cat. El termini per presentar les ofertes finalitzarà el 17 de maig a les dues del migdia.
Trobareu tota la informació sobre els concursos a les bases d’atorgament fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.