17/7/2018
Aquesta propera nit, a partir de les 22 hores, quedarà tallat l’accés al nucli urbà d’Abrera (sortida 582 A, C-55, sentit Manresa) per les obres que s’estan realitzant en aquest tram per a la instal•lació de pantalles acústiques que reduiran el soroll de la carretera.
L’itinerari recomanat per accedir a Abrera durant aquesta nit és per la sortida 582 B, al barri del Rebato.
La sortida per la C-55, direcció Olesa de Montserrat, no es veurà afectada pel tall a l'accés.
El tancament de l’entrada al municipi per la C-55 és inevitable, tot i l’afectació del trànsit, per la instal·lació de les pantalles acústiques, que s'estan col·locant des de l’alçada del pàrquing del Mercat Municipal i el Centre d’Atenció Primària fins a l’accés al nucli urbà per la C-55.
Reclamació històrica
Des de l’Ajuntament es treballa per a la reducció de sorolls i han supervisat el disseny del projecte i la planificació de les obres. El regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, ha explicat que “els veïns i veïnes del carrer Manresa, dels edificis propers a la C-55, pateixen des de fa anys el soroll de la carretera, que en els darrers temps s’ha intensificat per l’augment del trànsit en aquesta via. Des de l’Ajuntament hem reclamat sempre a la Generalitat, titular d’aquesta carretera, la instal·lació de pantalles acústiques per reduir el soroll. Finalment hem aconseguit la instal·lació, en una primera fase, d’aquestes pantalles acústiques que permetran reduir la contaminació acústica i millorar la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes”.
Des de l'Ajuntament d'Abrera es prega a la ciutadania que disculpi les molèsties que aquesta actuació ocasionarà durant el transcurs de les obres de construcció de les pantalles acústiques.