20/9/2018
El servei de renovació (per caducitat o pèrdua) del Document Nacional d'Identitat (DNI) torna a Abrera el proper mes de novembre segons ha comunicat el Cuerpo Nacional de Policía. Concretament, la cita serà el dilluns 19 de novembre de 09.00h a 12.30h a la Casa de Cultura d'Abrera. Es donaran 40 cites per dia i només seran renovacions per caducitat o pèrdua, ja que no es faran DNI de nova creació.
Els/les interessats i interessades poden fer la corresponent reserva del servei de DNI Mòbil a la recepció de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) i per telèfon al 93 770 03 25. L’horari de la recepció és de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 a 19.00 hores.
Documentació necessària
Per renovació:
Per pèrdua:
Els recordem que en cas d'urgència, per a l'obtenció o renovació del DNI, es pot sol licitar cita prèvia a la Policia Nacional per telèfon al 902 247 364 o bé per internet www.citapreviadnie.es