4/12/2018
Des de l’Ajuntament d’Abrera s'ha iniciat un nou procés de selecció per a la cobertura de dues places d'oficial de segona de brigada pel servei d'aigües. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper dijous 13 de desembre.
Les funcions bàsiques a desenvolupar són, entre d’altres, controlar els nivells d’aigua i clor en els pous i dipòsits pel consum del municipi i fer reparacions pròpies del servei (tant en la xarxa d’aigua com la posterior reparació de la via pública).
A més hauran de fer tasques de manteniment dels elements de la xarxa pública d’abastament d’aigua així com fer guàrdies pròpies del servei (entre setmana i caps de setmana) i les actuacions que aquestes requereixin.
Les persones contractades també hauran de realitzar la lectura de comptadors i aplicatius informàtics, controlar el correcte estat de les instal·lacions i equipaments, realitzar tasques de proveïment i transport de material amb vehicles i també tasques complementàries d’oficial de paleta.
Titulació mínima requerida
Les persones interessades han d’estar en possessió o en condicions d’obtenir el certificat d'Escolaritat o equivalent i també hauran de disposar del carnet de conducció de vehicles (B).
D'altra banda és necessari tenir el nivell suficiència de català (A2) (anterior nivell bàsic de català A) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.
Els/les interessats/des que desitgin formar part de la convocatòria hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h).
El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals. Les instàncies es poden presentar fins el dijous 13 de desembre.
Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública.