12/2/2019
Des de l’Ajuntament d’Abrera ja s’està preparant la Diada de Sant Jordi que, entre d’altres propostes, comptarà amb la tercera edició del Concurs de Relats “Imagina Abrera”, organitzat per la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera, amb la col·laboració del grup Abrecedaris i la Papereria Abrera, una ocasió per a fer volar la imaginació i escriure relats fantàstics.
Hi poden participar totes les persones que ho desitgin i hi ha una sola categoria narrativa per a majors de divuit anys. La temàtica és lliure, però ha d’aparèixer Abrera. Els relats es poden escriure en llengua catalana o castellana, han de ser inèdits, inclosa la seva publicació a Internet i no podran haver estat premiats en cap altre concurs.
Els relats s’han d’enviar per correu electrònic a l’adreça acciocultural@ajuntamentabrera.cat amb dos arxius adjunts: en el primer amb el relat signat amb pseudònim i en el segon amb la fitxa del relat i les dades personals de l’autor o autora. El termini de presentació de relats, que ja està obert, s’allargarà fins el 31 de març.
Hi haurà tres premis que seran de 200 € pel 1r premi, un lot de llibres valorat en 150 € pel 2n premi i un lot de llibres valorat en 100 € pel 3r premi, i l’entrega es farà el dia de Sant Jordi. Podeu consultar les bases completes del tercer Concurs de Relats “Imagina Abrera” al web ajuntamentabrera.cat.
Podeu consultar les bases del concurs fent clic aquí o a la part inferior d'aquesta pàgina.