29/3/2019
Divendres 29 de març
En dos torns, a dos quarts de deu i a dos quarts d’onze, es realitzarà el BHealthy Postpart i a dos quarts de dotze el BHealthy Embaràs al Centre Polivalent.
A dos quarts de sis hi haurà un taller d’introducció a la programació amb Scratch, a la Sala d’Estudis del Centre Polivalent.
A les set de la tarda es portarà a terme la trobada mensual d’intercanvi de plaques de cava a l’Hotel d’Entitats.
Dissabte 30 de març
A les cinc de la tarda hi haurà un espectacle de circ “Xarivari Blues” a la Plaça Pau Casals.
Diumenge 31 de març
Durant el matí l’Associació Naturalista d’Abrera ANDA organitza una plantada popular d’Arbres a la Plana del riu Llobregat. El punt de trobada serà a dos quarts de deu a l’estació dels Ferrocarrils Catalans d’Abrera.
A les sis de la tarda hi haurà el Ball del diumenge al Casal d’Avis.
Dins els actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones amb el lema “Abrera en clau de dona” es projectarà al l’Auditori del Centre Polivalent el film “Todas las mujeres que conozco” de la directora gallega, Xiana do Teixeiro.
Dilluns 01 d’abril
A dos quarts de sis hi haurà ioga i meditació amb nadons al Centre Polivalent.
Dimarts 02 d’abril
A un quart de dotze hi haurà l’espai Nap-buf al Casal d’Avis.
A les quatre de la tarda hi haurà un taller d’acompanyament al dol adreçat a la gent gran al Casal d’Avis.
A les cinc de la tarda hi haurà el curs monogràfic sobre la malaltia d’Alzheimer a la Casa de Cultura, organitzat per l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer del Baix Llobregat.
L’Associació Naturalista d’Abrera ANDA ha organitzat a la Casa de Cultura a les set de la tarda la presentació del llibre “Andanzas y desventuras de un ecólogo en los juzgados del Reyno” de l’ecòleg, Narcís Prats.
Dimecres 03 d’abril
A les onze del matí hi haurà el taller de postpart al Casal d’Avis.
D’onze a una de dos quarts de cinc a sis s’oferirà el servei de l’OMIC (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor d’Abrera a la primera planta del Mercat Municipal.
A les cinc hi haurà un espai d’atenció a les famílies de malalts d’Alzheimer organitzat per l’AFABaix-Abrera.
A les set de la tarda hi haurà una conferència a la Casa de Cultura sobre els resultats de les intervencions arqueològiques a Sant Hilari d’Abrera, a càrrec de la Gisela Ripoll i el Francesc Tuset, codirectors científics i coordinadors del projecte, la Imma Mesas, directora de les intervencions arqueologiques, i el Xavier Esteve, tríade Serveis Socials.
Dijous 04 d’abril
A les onze del matí hi haurà un taller d’educació maternal al Casal d’Avis.
A l’Auditori del Centre Polivalent es realitzaran audicions d’instruments de l’Escola Muncipal de Música d’Abrera en dos horaris, de dos quarts de set de la tarda fins a dos quarts de vuit i de vuit del vespre a les nou.
Divendres 05 d’abril
En dos torns, a dos quarts de deu i a dos quarts d’onze, es realitzarà el BHealthy Postpart i a dos quarts de dotze el BHealthy Embaràs al Centre Polivalent.
A les deu del matí es realitzarà una caminada organitzada per l’Institut Català de la Salut i l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera amb motiu del Dia mundial de l’activitat física que es commemora el dia 6 d’abril.
A dos quarts de nou del vespre es realitzarà un taller de manualitats de nit a càrrec de Manualitats Alean, al Casal Social de Can Vilalba.
En el marc de l’Abrera Riu a les deu de lanit hi haurà l’actuació de l’Àlex Sillera amb el seu espectacle “Queer of Heats” al Casal de Cultura.
A dos quarts de dotze de la nit la cantant SUU presentarà el seu disc “Natural” al Parc de Can Morral.
A les tardes, al Casal de Joves:
Dilluns 01 d’abril hi haurà jocs de taula
Dimarts 02 d’abril es farà tarda de reforç escolar i taller de manga i còmic.
Dimecres 03 d’abril hi haurà tarda de consola.
Dijous 04 d’abril hi haurà tarda de ping pong
Divendres 05 d’abril es faran el tallers de Hip-hop i d’art 3D per a videojocs, i tarda de consola.
Exposició
Fins el divendres 5 d’abril es podrà visitar l’exposició de pirogravats “Tastets” de l’artista abrerenc, Jordi Casas, L’horari és de dilluns a dissabte de cinc de la tarda a les vuit del vespre a la Casa de Cultura.
Concurs fotogràfic #abreraenclaudedona
Fins el 31 podràs participar concurs de fotografia #abreraenclaudedona per captar el millor moment de les activitats o experiències en clau de dona que es realitzen al municipi durant el mes de març. Pots participar de dues maneres, via digital a la Xarxa Social d’Instagram utilitzant el Hashtag #abreraenclaudedona, o bé físicament presentant les fotografies als Serveis Socials o al Punt d’Informació Juvenil-La Garsa.
Les inscripcions es poden descarregar al web de l’Ajuntament d’Abrera i enviar-les a l’email dones.igualtat@ajuntamentabrera.cat o entregar-les presencialment als punts de presentació de les fotografies. Pots consultar les bases del concurs al web de l’Ajuntament d’Abrera www.ajuntamentabrera.cat
Més informació
Podeu consultar totes les activitats programades a Abrera a L'Agenda A+, l'oci d'Abrera i més a tot el que es fa al municipi. També podeu estar informats a l'Agenda Web a www.ajuntamentabrera.cat i a través de les Xarxes Socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a Instagram @abrerainfo