25/6/2019
El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ha activat avui un avís preventiu per contaminació atmosfèrica a tot Catalunya a causa de la presència d’una intrusió de pols africana que afecta el país des d'ahir dilluns 24 de juny i de la previsió dels models de dispersió de contaminants.
L’avís preventiu és la fase prèvia a la possibilitat d’episodi ambiental, sense que s’hagi de produir necessàriament. L’objectiu d’aquesta actuació és reduir les emissions de contaminants per evitar un episodi ambiental.
Recomanacions per reduir la contaminació:
Des de les regidories de Medi Ambient i Sanitat de l'Ajuntament d'Abrera es donen una sèrie de recomanacions als veïns i veïnes d'Abrera per tal de reduir aquests agents contaminants:
Podeu consultar més recomanacions fent clic aquí o al final d'aquesta pàgina per tal de reduir l’exposició a la contaminació i els riscos per a la salut derivats de la contaminació de l’aire.